Pàgines

dijous, 15 d’agost del 2013

Mones de Pasqua


Bon dia a tothom!

Aquí comença la trajectòria del meu blog juntament amb la meva primera publicació. Quins nerviiis...!
De totes les entrades que tinc pendents, he decidit començar publicant les fotos de les mones que em van encarregar per Setmana Santa. Espero que us agradin la meitat del que vaig gaudir jo fent-les ;)).
Recordo que aquella setmana casi que em torno boja; per cada mona que preparava me'n sortien dues més, semblava que es reproduïssin :). Tenia tanta feina que m'adormia als dinars familiars i no era capaç de mantenir una conversa coherent perquè m'havia deixat totes les neurones en cadascuna de les mones que havia preparat.

Mones i cupcakes de pasqua

Mona de pasqua

Mona de pasqua

Cupcakes pasquaCupcake de pasqua


Cupcake de pasqua Cupcake de pasqua


A més, jo no podia fer unes mones normaletes com fan a les pastisseries, no; a mesura que les anava fent m'anava complicant més i més la vida perquè anava tenint noves idees i volia que el nen o nena que les rebia fes aquella cara d'il·lusió que tant m'agrada ;), i és que al final, t'adones de què el què realment et mou són aquestes coses, el pensar com rebrà l'altra persona allò que has fet amb tanta il·lusió i dedicació.
Si em voleu fer algun encàrrec, podeu trucar-me al telèfon que trobareu a la columna dreta del blog o bé enviar-me un mail i us personalitzo el que volgueu!

Mona de pasqua





Salutacions i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada